سلام دوستای گل خودم

دیشب پرسپولیس با مس بازی داشت و این بازی هم 2 - 0 به نفع پرسپولیس تمومید

آخرای بازی دیگه ناامید شده بودم و می گفتم 0 - 0 مساوی میشه

دعا کردم گفتم اگه ببریم دو برابر گلامون تسبیح صلوات میفرستم

بعد همون موقع گل اول رو زدیم

گل دوم رو هم یه یه ربع بعدش زدیم

حالا آبجیم میگفت یه دونه دیگه هم باید بزنن

اما من نمیخواستم 

خلاصه بالاخره بازی تموم شد

گلامون رو هم پیام و قاسم زدن

 



نظرات شما عزیزان:

z.k
ساعت18:43---4 شهريور 1392
پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله
پاسخ:به جون هرچی مرده ... زلزله برمیگرده ... کیسه میاد استادیوم ... شیش تایی برمیگرده


زهرا
ساعت12:10---1 شهريور 1392
سلام خواهر جان شما که اینهمه باکمالاتین چرا حالا پرسپولیس موفق و پیروز باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 14:11 | نویسنده : BaRaN |